FANDOM

Belson'ın Pijama Partisi
Sezon 1, Bölüm 22
Clarence S01E22 Belson's Sleepover
Hava tarihi: 7 Mayıs 2015
Tarafından yazılmıştır: Patrick Harpin
Skyler Page ve Patrick Harpin (öykü)
Storyboard tarafından: Derek Evanick, Charlie Gavin, Diana Lafyatis ve Ian Wasseluk
Bölümler
← Önceki bölüm
"Mahalledeki Izgara"
Gelecek bölüm →
"İlginç Hikâyeler"

Belson'ın Pijama Partisi, Clarence'ın 1. Sezonunun yirmi ikinci bölümü.

ÖzetEdit

Belson çeteyi bir uykuya davet ediyor, ve bir kişi şaka ve korkuların bir gecesinde hayatta kalabilmek için Belson's oyun sistemini kazanacak: Acedia 64.

ArsaEdit

Daha sonra Clarence dolabını, Açılış bulur bir davetiye bölüm başlar. Belson evinde pijama partisi veriyor ve aynı zamanda pranked-ecek almak onun Acedia 64, (Şu anda ABD'de önümüzdeki yıl kadar satılmaz) olmadan kim gece boyunca yapar diyor diyor kadar RSVP ile annesi Cuma gecesi. Sumo neredeyse Belson nefret ediyor ama Clarence onu gitmeye ikna eder çünkü gitmek istemiyor. Jeff, bu iyi olmayacak düşünüyor.

Pijama gecesi, Clarence, Jeff, Sumo, Brady, Emilio, kardeşi faturası ve Julien Belson'ın evine git. Annesi onlar için kibarca kapıyı açar. Belson hepsini Belson'ın odasına giderler ve onlar onun odasına gel, Belson annesi kapıyı kapatır görmekten mutlu olacağını söyledi.

Daha sonra onları Acedia 64, (ki onu seviyor Sumo Devletler) gösterir. Belson çalış bir oyun ben (Insane için) dekor oyunu denilen "Psikopat dondurma adam". Nathan istiyor oynamak ama Belson diyor, "Sen kazandın değil sürece" ama Nathan Devletler muhtemelen alışkanlık kazanmak.

Daralma sonra Belson'ın annesi onları yemeğe çağırır. Çocuklar Belson Clarence "Bu cheesecake gibi kahvaltı için" Devletler "Cheesecake Puffs" denilen bir Mısır gevreği yiyor, ama akşam yemeği için beğendi Belson diyor yapılan gıda Belson'ın anne ye. O zaman, Brady onun patates tuz koymak çalışırken bir tuzluk numara tarafından pranked. Belson sonra o gecenin geri kalanı için odasına terk edemem, ama onun patates almasına izin verir diyor. Jeff sonra Cythina (Belson'ın annesi) ile arkadaş olur.

Belson daha sonra onun amca Ralph buldu, ama ona saldırdı testere ile bir hokey maskeli katil olduğunu düşünen Rebecca adında bir kadın hakkında "GoosePimples" adlı bir kitap okur. Bu o zaman Emilio korkutuyor ama o korkmuş değil sonra "Her neyse" diyor gibi davranıyor. Sonra Belson ışıkları kapatır. (Uyuyorlar, Belson onlara donatmak bilmek) uykuda düşmemeye çalışıyorlar. Clarence neredeyse uykuya daldığında, Sumo Belson onu şaka ama Clarence yine de uyuya kalır çünkü uyku yok etmesini söyler.

Belson sonra onu süslemek hangi başarısız çalışır. Belson'ı sonra da başarısız olan (ki o uyanık) Sumo muziplik dener. Sonra gerisi onun kitaptan okuduğu hokey maskeli katil gibi görünerek korkutmak karar verir. O sonra bir kaset onun yatağında yerleştirir, sonra odasından geldi. O, hangi grubun uyanır diye bağırıyor. Belson bulmuyorum, ama "Benim oyun" diyor onun kaseti buldular. O zaman kaseti oynuyorlar. Videoda, Belson "onlara, hokey maskesi koyarak ve bir oyuncak testere alarak önce okuduğu kitaptan hokey maskeli katil tarafından kaçırıldı olduğunu" gibi davrandı. Sumo onlara bir şakaysa, ama ona inanmıyorlar söylüyor. Tekrar onları bir şakaysa, ama onlar Belson kaydetmeniz gerekir Clarence diyor dedi.

"Hokey maskeli katil" grubu, korkuyorlar, dışında (Hava kanalları giren) Sumo oyuncak testere ile saldırır. Sonra çocuklar sonra garaja geri çekilin. Grup daha sonra dışarı, çoğunlukla Julien ucubeler. Clarence söyler onlara bu hokey maskeli katil onun kitabından ve sorar "kimse o videoyu izlemedim?"Sumo kanalları dışında gelir ve o zaman onlara hiçbir katil ve kitap oluşuyordu ve video bir sahtekar söyler. O da "katil" Aslında Belson maskeli olduğunu ve hepsi pranked diyor. Nathan sorar Belson, nereden bildiğini Sumo bilir o kokuşmuş ve sadece davet etti onları burada sadece burada olmak düşünüyor becaues onlara pislik. Adamlar geri kötülük tarafından onu intikam almak plan.

Clarence bir saptırma için bir kız gibi görünüyor. "Katil" "Clarencess" mahzene dışarıdan kovalayan, ama önce "katil" "onu" alabilirsiniz Clarence kapı kapanır. Sumo sonra kiler ve bağırdı, "Hey Belson! merdiven ayak yürür. Sen çöpü unuttum!" (Bu Belson daha önce yapmadım) ve ona çöp döker.

Belson sonra çöp onun yolundan kazıyor. Clarence "katil" saldırmak onun katil olduğunu ortaya koymaktadır Belson için başlar. Clarence neden yaptığını soruyor. Belson'ı en son ne zaman o bir ödül olsaydı, insanların geleceğini o kimse gelmedi, bir pijama partisi vardı diyor. Clarence diyor ki onlar hala hala gelip ama çocuklar yapmazdı söylüyorlar. Belson sonra tüm korkmak için çocuklar gülüyor. ama Sumo diyor ki "Hepimiz!". Emilio "Ayakta kalan son adam o!" diyor ki o pranked değil için Acedia taşıyor. Belson arabada (Acedia) almak o zaman çocuklar onu durdurmak tarafından bir araba sürüş o o o zaman Clarence, Jeff ve Sumo oyuncak chainsaw ama çocuklar kaçış saldırıları eşyalarını tutmak, o zaman Chad görmek sevdiğini söylüyor. Belson neredeyse onları yakalar gibi onlar uzaklaştırmak. Clarence sonra soruyor onları eğlendiler bir saat. Tam olarak değil Sumo diyor, ama nasıl terk etti Belson ve Jeff çöp gibi onu ve Cythina gerçek ilerleme kaydettik mutlu olduğunu söylüyor. Clarence sonra onları Belson hepsi kötü değildir söylüyor. Belson sonra çığlıkları Acedia başının üzerinde oyuncak chainsaw sallanan süre kaybetme.

KarakterlerEdit

Ana karakterlerEdit

Yardımcı karakterlerEdit

Küçük karakterlerEdit